manos-femeninas-buscando-ayuda-mutuament
voluntariado_white.png

VOLUNTARIAT

VULL SER VOLUNTARI A CÀRITAS

A vegades volem ser voluntaris per “sentir-nos bé”. El que passa és que un voluntariat que neix del que sentim es converteix en un voluntariat molt voluble. Els cristians portem 2.000 anys implicant-nos en la promoció humana de les persones perquè Jesús ens crida per aquest camí i perquè veiem que això és un bé per a la persona a la que ajudem. Ens mou fer el bé, que no sentir-nos bé.

Caritas no és una O.N.G., Càritas és una dimensió constitutiva de l’Església. Com ho pot ser la celebració dels sagraments o la proclamació de la Bona Nova. Càritas es la manera organitzada amb la qual la comunitat parroquial dona ajuda a les persones que ho necessiten. És el mitjà que tenim els membres de la comunitat parroquial per a fer una tasca comuna. Això no vol dir que no admetem a persones que no formin part de la nostra comunitat parroquial. Però volem que quedi clara quina és la nostra identitat i la nostra vinculació amb la parròquia i amb l’Església.

Ser voluntari de Càritas demana una sintonia amb els valors i les maneres de fer de Càritas. És per això que qui vulgui ser voluntari li proposem unes sessions formatives per a que assumeixi la nostra manera de fer. El primer que cal fer per ser voluntari és venir a parlar amb el rector de la Parròquia (cliqueu aquí per contactar).