Familia feliz
family_icon.png

PROBLEMES EN LA FAMÍLIA?

Avui  dia, per motius molt diversos, que ara no anem a analitzar, en las famílies hi ha molts conflictes i dificultats. La convivència entre esposos no és gens fàcil i educar sembla que s’ha convertit en “misión imposible”.

Aquell que hauria de ser un espai de pau, d’amor incondicional, de creixement, moltes vegades es torna un espai incòmode on un no se sent realitzat.

Si estas en aquesta situació et proposo dos camins:

1. Venir a parlar amb el rector de la parròquia (clica aquí). Són ja 20 anys ajudant a persones en situacions molt diverses. Alguna cosa he après.

2. Contactar amb el C.O.F. (Centre d’Orientació Familiar), un Servei que ofereix la nostra Diòcesis de Terrassa especialitzat en gestionar problemes en el àmbit familiar. Et trobaràs amb un equipo de persones que t’acolliran  i  ajudaran, alguns són voluntaris i altres professionals.

Aquí et deixo el link:

www.bisbatdeterrassa.org/ca/diocesi/cof