Mare i nadó
avortament-i-vida-prenyada.png

PENSES EN AVORTAR?

Si penses en avortar, reflexiona, pensa, llegeix, pren una decisió con fonament:

Volem ajudar-te, a tu dona que t’estàs preguntant: “tinc el nadó o no el tinc?”. Quina decisió tan difícil! Ni puc imaginar el que això significa i afecta a una persona. Que sàpigues que ja estem resant per tu. Els nostres esforços i desvetllaments van dirigits a oferir un acompanyament i un ajut que t’animi a dir que sí.

No estàs sola. Sé que molts t’han girat l’ esquena, que alguns ara no volen saber res de tu, nosaltres farem camí amb tu, estarem al teu costat i t’ ajudarem en tot allò que puguem. No som rics, no et donarem un munt d’ euros… però sí t’oferirem un acompanyament i unes ajudes que et facin veure el futur d’una altra manera.

Pensem que l’ ajuda més important que et podem donar és la d’ estar al teu costat, que no et sentis
sola, que vegis que caminem amb tu i que ens tens a prop per al que necessitis. No sé com ho farem però ens mobilitzarem per ajudar-te amb persones de la comunitat parroquial, amb treballadores socials de Pròvida, buscant si cal Cases d’Acollida per a mares gestants, o si ho prefereixes contacte amb institucions oficials que es dediquen a l’adopció. Ens mobilitzarem, és el que Jesús nostre mestre ens demana, i ho farem amb alegria i amb goig.

El que et puc garantir és que no et faltarà qui t’ ajudi, qui estigui al teu costat. No et faltarà menja, a
Càritas Aliments tenim molts productes. No et faltarà roba de nadó, ni els elements necessaris com: - cosi, banyera, cotxets, etc, a Càritas tenim la Botigueta i de tot això sempre tenim coses.

Segur que tindràs dubtes i temors de si seràs una bona mare. Segur que seràs una bona mare. Llegir tot això ja denota una manera de ser, unes inquietuds, un desig de fer bé les coses. Per treure temors d’aquest tipus si vols et podem apuntar a un Curs d’ Aprenentatge a la Maternitat.

Contacta amb nosaltres, parlem i decideixes tu:

+34 93 562 02 01

A la nostra diòcesis tenim la Casa Guadalupe, precisament per ajudar a mares gestants amb dificultats. Clica aquí i veuràs un bell cant a la vida teixit de múltiples mans de voluntaris moguts per Déu.

INFORMACIÓ AUDIOVISUAL

A través d’aquest enllaç podràs observar amb molta exactitud que passa en cada setmana de vida. Veuràs que un embrió no és simplement un conjunt de cèl·lules sense més, com pot ser que hagis sentit.

Vídeos emotius sobre l’avortament:

“Ave Lucia” de Sergio Dalma

“Una estrella en tu interior” Ricardo Arjona

Un feto pregunta a los políticos

Diapositives que expliquen que és un avortament:

“Un canto a la vida teñida de muerte”. Surten imatges que poden ferir la sensibilitat. És la realitat de l’ avortament, és molt bèstia:

són vídeos i diapositives amb un fondament científic i sense imatges truculentes.

Vídeos científics que són un cant a la vida:

Aquest és un resum de fotos d’ embrions en diferents moments del procés de creixement amb breus explicacions del que passa:

Aquest és un vídeo sobre el miracle de la vida amb imatges reals i algunes virtuals:

Materials escrits:

Díptic amb  bones fotografies i  breu explicació per veure el procés de la vida. Pot estar bé per donar a algú que estigui amb dubtes.

Tríptic de la Fundació Pròvida on s’ expliquen els diferents tipus d’ ajuda que es poden rebre d’ aquesta Fundació. Des de la parròquia tenim la porta oberta per derivar casos que seran atesos per la seva treballadora social.

JA HAS AVORTAT?

Tranquil·la... Déu continua estimant-te i no et deixa de la mà. Hi ha camins de guariment. L’experiència de l’avortament és sempre una experiència molt traumàtica i les seves conseqüències es prolonguen en el temps (continua llegint aquí...).