manos-femeninas-buscando-ayuda-mutuament
logo-caritas-solo_blanco.png

CÀRITAS PARROQUIAL

Els membres de Càritas desenvolupem tres activitats:

a)   Aliments: Mirem d’ajudar a les famílies que passen per moments difícils. Procurem d’organitzar-nos i mobilitzar-nos per a que puguin tenir els aliments bàsics. Actualment, donem aliments a unes 110 famílies un cop al mes, dades 2020. Els usuaris de Càritas aliments venen derivats pels Serveis Socials. Els aliments provenen del Banc d’Aliments, dels comerços de la Vila (cliqueu aquí) i dels aliments que comprem gràcies als donatius dels particulars. Des de l’any 2019 funcionem com si fóssim una botiga. No donem un lot tancat, sinó que els usuaris poden escollir els aliments que necessiten. És una manera de dignificar el lliurament d’aliments. Som uns 15 voluntaris (veure adreça i horaris).

b)   La botigueta: Seguint el camí de dignificar el nostre servei als demés hem reconvertit l’antic rober de Càritas en una Botigueta, on qui vulgui pot comprar roba de segona mà seleccionada, de qualitat, exposada de manera digna i a molt baix preu. Els diners que es recauden es reverteixen a favor de Càritas. Som 6-8 voluntàries (veure adreça i horaris).

c)   Acollida: Càritas és molt més que donar aliments o roba. Des de Càrites volem oferir un acompanyament a les persones que atenem. Volem fer camí amb elles i mirar d’ajudar-les en tot el que puguem. En una societat tan freda i dura en la que vivim volem que trobin escalfor en nosaltres. Atenem tots els dimecres 17h-19h al Centre Parroquial (93 573 10 33). Som 2 voluntàries (veure adreça i horaris).

FER UNA DONACIÓ A CÀRITAS

Càritas parroquial funciona amb voluntaris. Ningú cobra de Càritas. No tenim despeses de comunicació, ni cap despesa extra. Tot el que ingressem ho invertim en comprar aliments o a fer ajudes puntuals a persones que no necessiten. Els nostres ingressos provenen sobretot de la comunitat parroquial. Us animem a fer la vostra aportació. Com més recursos tinguem més podrem ajudar.

Es pot aportar a Càritas de tres maneres diferents:

•    Portant aliments al Rebost, C/ Sant Antoni nº 34. Per saber quan podeu portar aliments truqueu els dimecres de 17h-19h al telf. 93 573 10 33.

•    Fent una aportació econòmica puntual via transferència bancaria. Si voleu que serveixi per desgravar caldria posar el nom complert de qui fa la transferència i el DNI. El nostre compte és:

ES39 0182 5011 1202 0157 5467

•    Fent una domiciliació bancaria per l’import que cregueu oportú i amb la freqüència que us sembli a vosaltres. Per accedir a l’imprès per fer-ho cliqueu aquí. L’imprès ens el porteu i el presentarem a l’entitat bancaria. També podeu venir en horari de despatx parroquial (cliqueu aquí pera veure els horaris).

Donació-Càritas
FER-SE VOLUNTARI

Ser voluntari de Càritas demana una sintonia amb els valors i les maneres de fer de Càritas. És per això que qui vulgui ser voluntari li proposem unes sessions formatives per a que assumeixi la nostra manera de fer. El primer que cal fer per ser voluntari és venir a parlar amb el rector de la Parròquia (cliqueu aquí per contactar).